Participació
- Creació de la Comissió Permanent de Participació Ciutadana. Aquesta serà l’encarregada d’establir els processos de participació ciutadana, garantint la transparència i la neutralitat dels processos de participació.
- Establir contacte periòdic amb les associacions a través de la creació de la “Taula d’Entitats”.
Estructura de Gestió
- Creació de 7 regidories de treball que portaran la coordinació dels plans i programes: Participació, Informació i Comunicació; Finançament i Hisenda; Arquitectura, Urbanisme i Mediambient; Promoció Econòmica i Sector Primari; Cultura i Educació; Comunitat; Salut, Esport i Medi Natural.
- Ampliació substancial de l’equip tècnic de l’Ajuntament aprofitant els ajuts que atorga el Departament de Treball per tal de desenvolupar els plans i programes.
Millorar l’atenció ciutadana: informació i comunicació
- Garantir una resposta ràpida i eficaç de l’Ajuntament als veïns i veïnes dels pobles: resposta ràpida a totes les instàncies; establiment de mecanismes d’informació periòdica de l’activitat realitzada a l’Ajuntament així com de la recollida de propostes i suggeriments per part dels habitants del municipi.
- Creació d’una agenda d’esdeveniments i espais d’interès del municipi que serà accessible a través de la web de l’Ajuntament i a través dels butlletins periòdics que es vagin editant.
No hay comentarios:
Publicar un comentario